:) <3333

den  23-5-11  då  blev     jag  och    min kille    tsm  det  var den  bästa  dagen  i  mitt  liv  har  aldrig  varit  så  här  lycklig  någonsin :)  du  gjorde så  jag   sluta  med  rökningen  gjorde  det  för din skull älskling<333
det kommer alltid  vara du och  jag   tills döden skiljer  oss åt  ingen kan komma imellan oss  ;)  för  vi  är gjorda för  varandra jag kan inte leva utan dig due är mitt liv :)  <33
ni   som    tkr  att  vi   inte  passar  tsm      sluta  klaga     låt  oss vara   kärleken  e  underbar  aceptera    dom som  är kära  :O?   alltså <3  jag  älskar  dig  mer  än vad jag  älskar mitt liv  älskling<333

johanna♥johan=sant  ;)  <333 


Kommentarer
Postat av: villemo

jätte fina bilder, syrran<333333

2011-07-08 @ 15:47:20
URL: http://muppemofjortiz,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0