bästa dagen igår med älsklingen ;) <333

cha cha   bloggen !!!        igår   så  var    jag  med    älsklingen  ;)  <3  <3    vi  hade  typ  inte  träffats  på   2  veckor för  jag       var  i   ulricehamn  oss      en kompis :(  saknade        han  så  mitt hjärta   gjorde   ont:(
så   köpte  jag  hår  färg ;)  och  en  parfym  till  älsklingen  han  blev  jätte  glad   över  den  j*ävlar  vad  mysigt  vi  hade  så  åt  vi  middag   hemma  oss mig ;)  jag  älskar  dig    mer  än vad jag  älskar    mitt liv ;)  <33 
jag  kan  inte   leva utan  dig älskling <333   bara du och  jag  mot  världens    tills  döden skiljer  oss  åt älskling<333
den  bästa  dagen  i mitt  liv   var  när   vi blev   tsm  den   23-5-11 <3  <3  <3
johanna<3johan=sant  <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0