naww så fint älskling <333

naww<333min älskade johanna ♥ ♥ ♥ du e den som ger mitt liv en mening här i världen du håller mej vaken på dagen så jag orkar med allt som kommer i min väg ♥ ♥ ♥ o ja tänker på dej varje vaken du finns o kommer alltid finnas i mitt innre o värma mitt innre varje sekund med dej känns som en livstid o när vi är med varandra känn tiden oändlig utan något slut o jag kommer alltid finnas ditt hjärta livet ut <333 jag älskar allt på dej ♥ ♥ ♥ ♥ du kommer inte sluta existera för mej älskling du e mitt allt här i livet ♥ ♥ ♥

J ♥ J
NOW AND AFTER IN FOREVER MORE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
så   skrev  älsklingen  till  mig  sååååå  underbart  guligt  får  glädje  tårar  :)  <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0