tack cissi <3 <3 <3 <3 <3

heeeeejsan   alla  där  ute  :)  igår  så    var   jag  och  pappa    fikade  igår  på  mors  mössa      mysigt  vi  hade :P   vi  pratade  hade det  mysigt sen    senare  sååå  smsade  jag    cissi  min bästis  efter  ett  tag  så   komm   hon        med  bilen   så  åkte  vi  till  rötången    och     badade det  var   sååå  skönt  i  vattnet ;) <333
så hade vi det  mysigt badade  och  hoppade ner  och  fjantade  oss  tititititititi  sen  så  åkte  vi  hem  till cissi :)
käkade godis  och  drack  cola  bara  softade   sen  så  blev   kl      hem dags  :(  men vi  hade  det  jätte mysigt 
tack så  mycket   bästis  <3 <3   :)
jag oc  cissi  <3  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0