älskar dig mer än mitt liv<3333

tjännare bloggen ;)  i lördags  så var  jag  med älsklingens  familj  i dingle fick träffa  hans riktiga  pappa och  alla dom  det var  jätte  roligt men var  så  blyg  sen när dom skulle  åka hem så  krama  dom mig hahahaha  men guligt
sen när  vi  komm hem till älsklingen så lämmnade   älsklingens mamma  oss  hos  mig så gick vi  ner till kungälvsgrillen beställde   kebab pizza och köpte en cola sen efter de så bakade  vi kladdkaka myste  bara ♥
söndagen tog  vi  bara de lungt jag och  älsklingen  köpte lite godis sen hyrde  mammsen en  film  den heter soething borrowed men vi  såg  inte   hela  för  somnade   typ titititititititi  sen så  åt  vi schweizer-schnitzel och potatis och  choron-sås mummist  ;)
de  var  min  underbar  helg  meeh  älsklingen<333<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0