saknat dej :(<33333

tjenare   alla där ute ;)  <3   det e  ett  underbart  fint väder <3  jag  har   praktik  hemma  oss  en i sätila  hon har  20 hästar  jävligt söta <3 xp  börjar   runt  kl 9   slutar kl 3 soft <3
längat  tills helgen ;) för  då får jag   äntligen träffa älsklingen som jag ej har träffat på 2 veckor :(  för han har  haft magsjuka stackars han  men   nu får jag äntligen träffa min älskling <3
blir hämtad  kl 4 av hans   låsas  pappa :P  vi ska ligga  och  kolla film    i hans säng  bara ta det lungt  mysa <3
längat efter detta
haft  det  svin tråkigt i skolan   orkar inte höra mer  skit-snack
ni är så patetiska :O
men är  glad   att   visa   personer ställer upp för mig :P
tack  älskling <3333
tack     syster<333 =emma<333
mikan<3
cissi  <3
massa mer
älskar  er mina riktiga vänner
och min underbara älskling <3333
och familj ;) <33333
ni e bäst ;)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0