<33333

tjenare   folket  ;) <333
igår  såååå  var  jah  i   gbg  meh  älsklingen   vi  träffade mikan   min  fru  och  hennes   syster  jenny  <333
sen  cissi  <3333 sen  söta annie  <3333  så  gick  vi  runt gbg  sen  så  gick  vi  i  nordstan  sen   så   fick vi  damp  på bamse  :O    hahahahaha  fan vad  kul vi  hade så  köpte  jag en parfym till  min  fru   för  hon fyller  år  på fredag  <333
så    gick  vi  till  mcdonalds åt  mat  <333
sen så  gick  jag   ut    med   annie  och   cissi  och  rökte  ...
sen  så  tog mikan bilder  på  mig  och älsklingen <333
och en  bild  på   oss två ;) <333
sen var  det  dags  att  skiljas  åt :(  <333
så  köpte vi  familje   pizza när  vi  komm  hem    kebbabpizza  mummsigt  <3
sen  så kolla    vi  på  ngn  film
tack  för  en  underbar dag    alla<333
älskar  er  <333
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0