bästa dagen<3333

hejsan igår så var  jag och mamma och  älsklingen i gbg och  köpte  ett par  nya  jeans  till mig ;) <333
när  vi   komm  fram  till gbg  så gick  vi  till  ett  cafe  vi  köpte    blåbärs paj   med vaniljsås       och  en    cola :P
sen  så skulle  vi     möta  upp  mammas  kompis  vi hade  jätte  trevligt  vi   pratade ...
men en  pinsam  sak  jag råka    spilla ut  mitt kaffe på  hela    golvet  i   en       cafe :(    omg  pinsamt.
sen  så  tog    vi  bussen    hem så  möte vi    cissi  på kungälvs motet    sen gick vi hem ....
så hyrde  mamma en film ....  den    hette  Red Riding hood   fyfan  vad  bra den var  alltså  så   köpte  vi      godis    godis  för  39  kr ;)  på  godis  citty ;)  <333  sen  så    skulle  cissi   hem ...
tack  för   en  helt underbar    heög  med  dig älskling<3333
kramisar  på er   där ute  <3 .....

Kommentarer
Postat av: Emmis ;)

Fan va en bra helg :) <3

2011-09-04 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0