om, min underbara kille<3

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Du är tillsammans med? - johan samuelsson

Hur gammal är han/hon? - 15

När fyller han/hon år? - 22 november

Vart bor han/hon? - kode

Har han/hon piercat sig någon gång? - näää...

Har han/hon druckit någon gång? - ja haha

Han han/hon rökt? - fest röker

Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? -

Har han/hon någon fobi? - spindlar/trånga utrymmen

Är han/hon beroende av något då? - mig

Är han/hon envis? - nee vrf skulle han? ;)

Vad gör han/hon på helgerna? - är med mig och vänner

Beskriv honom/henne med två ord? - universums sexigaste ;D

Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - klart!

Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för när jag såg honom första gången blev jag förälskad i honom o ville bli ihop med henne

Föll du för honom/henne direkt? - VID FÖRSTA ÖGONBLICKET!!

Du älskar honom/henne? - över allt annat

Du har slagit honom/henne? - eeeeh neeej! :O vrf ska man slå den man älskar

Du har roligt med honom/henne? - ooOoOooOOja....

Du skulle kunna bo med honom/henne? - vilken onödig fråga! xD

Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - ett ord: ALLT!!!!

Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - ja jag e rädd för de...

Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? neej :D

När blev ni tillsammans? 23-05-11

Hur länge har ni då varit tillsammans? - 3 månader

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - nej..

Har ni sovit över hos varandra? - eeeeh.... ännu en onödig fråga!!

Har ni bråkat någon gång? - aldrig

Har ni samma åsikter om saker? - allllltid

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - typ 1,5 vecka :( :( 3

Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - varje 10:e sekund typ!

Hur länge kommer ni vara tillsammans? - 4ever!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0